Alla inlägg den 1 april 2015

Av theunderwatergirls - 1 april 2015 16:31

Hej alla! Tänkte skriva 25 sanningar om mig nu, så aa.
1. Jag har 7 bästisar.
2. Jag har en kanin som heter Nellie.
3. Jag är beroende av musik.
4. Jag har fräknar.
5. Har en hund.
6. Jag är en boknörd.
7. Just nu läser jag cirkeln.
8. Jag avslutade precis att läsa Prodigy.
9. Min favorit låt just nu är "Stole The Show" av Kygo.
10. Jag går i fotboll.
11. Jag älskar boyfriend jeans.
12. Och crop tops!
13. Så jävla snyggt tillsammans ^^.
14. Min favorit serie är Outlander - så sjukt bra!!
15. Jag är en djurälskare.
16. Jag har fobi för larver och kryp i allmänhet, men mest larver.
17. Fötter också! Så äckliga!
18. Jag har två ex.
19. Jag har en IPhone 5s.
20. Jag vill inte ha en IPhone 6.
21. Jag är blond.
22. Min all time favorite låt är " Hard out here" av Lily Allen.
23. Jag tkr hobbit filmerna är jätte bra.
24. Jag fyller år 7 januari.
25. JAG ÄLSKAR KRAMAR!!

Okej det var 25 sanningar om mig eller 25 olika facts. Hoppas ni gilla dom. Men ha det så bra så bra så hörs vi!

Okey?
Okey.

Puss och kram -- Sofia

Av theunderwatergirls - 1 april 2015 15:50

Hej!
Glad första April.
Dagen har varit sjuk! Den roligaste skoldagen ever! Haha.
Jag, Cis och Sofia gick crazy och skämtade om april april minst 350 ggr och jag överdriver inte!
Jag och Cis låg bakom alla skämt som hände i klassen! Sofia var också med på en 5:a men jag och Cis var hjärnan i alla skämt hahaha..
Jag, Sofia och Cis gick in i klassrummet och gjorde lite skämt haha.
Vi satte tejp på vattenkranen för att visste att en kille i klassen alltid gick och drack och de gjorde han även idag haha, vi glömde lärarens pennor, satte en tejpbit vid ingången för klassrummet (dock tog vår mentor bort den haha) , vi bytte lådor på olika personer och la en tjejs pennfack i en brevlåda som fanns i klassrummet.
Hahaha vi skrattade ihjäl oss när alla utsattes för skämten. Haha..

I början skämtade vår mentor med oss om att vi skulle behöva göra om alla np i matte och svenska och typ alla gick på de! Vi bara NEEJ!
Hon sa att anledningen var att några mentorer hade fuskat och sagt svaren till några elever. Hon sa de så allvarligt så jag trodde verkligen på de!! Haha..

Åhh bästa skoldagen ever!!
Älskar att skämta och massa sånt där! Hahaha ((:
Har ni skojat eller lurat någon?

Glad 1:a april!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards