Alla inlägg den 10 april 2015

Av theunderwatergirls - 10 april 2015 09:02

Hejsan hejsan nu ska jag skriva ett inlägg som jag skulle skrivit igår men det gick ju inte för min mobil e helt paj. 

Inget ljud Elr skärm nästan. den går typ att använda men man ser inte vad man gör och ljudet är paj.

då kanske någon undrar hur den blev så paj? Tappa jag den bara eller vad gjorde jag igenkligen??

jo det var så här att jag tappade den på Frölundatorg en gång, då den fick en spricka i framskärmen och hemknappen flög i backen. Sedan så tappade jag den i en vattenpöl och visste inte vad jag skulle gö så jag tog upp den och la den i fickan. Då gick ljudet Ochså i backen. Sedan efter de så tryckte jag för hårt på glaset så hela skärmen fick en massa sprickor.  Och sedan med tiden så har skärmen nästan gått av helt och jag kan inte se not på den den är typ bara svart. 

Om någon undra så har jag en iPhone 4s (hade). haha hare så hörs vi! Xoxo❤️

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards