Alla inlägg den 14 april 2015

Av theunderwatergirls - 14 april 2015 21:28

Hej alla fina!
Vi tänkte ju göra några #spridkärlek inlägg och idag tänkte jag skriva om en person som betyder sjukt mycket för mig!


FELICIA
Felicia är min bästa vän. Hon har vart det dom senaste 9 åren! Man kan nästan säga att vi inte är bästisar längre utan att vi är systrar. Och jag vet att det är som en grej som typ alla säger men hon är verkligen min syster. Hennes familj är som en min extra familj typ. Hon är nog den mest envisa människan jag känner, men det är bra för hon tvekar aldrig om vad hon tycker. Hon har alltid funnits där för mig, i alla fall de senaste 9 åren. Jag vet att vi kommer att vara vänner för livet, dels för att min kärlek till henne aldrig kommer sluta, vad hon än gör! Och dels för att forskare har gjort en undersökning som bevisar att om man har vart vänner i mer än 7 år så kommer den vänskapen hålla i resten av livet. Haha men den KOMMER att hålla det vet jag.
Om vi skulle
Förlora våran
Vänskap så skulle det
Vara ett stort håll i
Mig som jag tror aldrig
Skulle försvinna.


Älskar henne, hon betyder allt.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards