Alla inlägg den 16 april 2015

Av theunderwatergirls - 16 april 2015 20:26

Hejsan hejsam då var de min tur att sprida kärlek idag då! 

asså jag tänkte och tänkte på vilka jag skulle skriva om men kunde inte bestämma mig alls, fast till sist kom jag fram till 2st på min gammla skola som jag gått igenom en sånna jävla härliga stunder med. Så vi kör. 


Fursta tjejen heter elvira även som kallas Elvis/elvispen/grisen hon är värkligen helt underbar och älskar henne så sjukt himla mycket. Vi har haft så himla mycket roligt tillsammans och saknar henne otroligt mycket. 


Andra personen är martina! Som även kallad matte/mattemarinmini/åsnan/hästen en helt enkelt supernova älskar henne sjukt mycket och har himla många minnen med henne. 


Alla la vi tre ( martina Elvis och jag) gick på samma skola från 3/4-5 vi kände inte varann jätte bra men vi klickade snabbt och blev bffs/gem. Saknar båda så himla mycket och vill sprida kärlek till dom. Klart som 17 skulle jag vilja sprida kärlek till alla för jag vet ju att alla är så himla fina och är bra på not eller annat sätt. Byte lovie ju all❤️❤️❤️❤️

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards